לאחר הקמת וועדת שימור: מתחיל לעבוד ולתעד!
רק שבוע חלף מאז שאישר ראש עיריית צפת שוקי אוחנה את הקמת הוועדה המיוחדת שתפעל בסוגיית שימור אתרים ברחבי העיר צפת. ולאחר שנועד עם הנהלת המחוז הצפוני במועצה לשימור אתרי מורשת, וכבר הפעילות יוצאת לדרך ועולה מדרגה. בימים אלו החלו בעיריית צפת ומועצת שימור אתרי מורשת לפעול לגיוס של מתנדבים במסגרת המעבדה לחדשנות של המועצה לשימור אתרים, בתחומי הצילום, תיעוד, כתיבה, גרפיקה, עורכי סאונד, עורכי תוכן לכתיבה בוויקיפדיה, יוצרי...







