צפת הולכת להיות בראש סדר העדיפויות של מדינת ישראל

5 מרץ 2019 מאת צפת על המפה

שר התיירות יריב לוין: "צפת הולכת להיות בראש סדר העדיפויות של מדינת ישראל"

הצהרה משמעותית ותקווה גדולה לעיר צפת. במסגרת תערוכת התיירות הבינלאומית- IMTM אירח ראש עיריית צפת שוקי אוחנה את שר התיירות יריב לוין בדוכן בו הציגה העיר צפת את ההיצע התיירותי העשיר של העיר והפוטנציאל העצום בה. שר התיירות שביקר רבות בעיר בחודשים האחרונים אמר במהלך ביקורו בדוכן: ״אני שמח ונרגש לבקר בדוכן של צפת המביא חלק מהאושר העצום שיש בצפת- פוטנציאל תיירותי עולמי. עם ההובלה של ראש העיר שוקי אוחנה נשים את צפת בגדול במפת התיירות, נשקם את התשתיות ונסייע בשיווק הדרוש". בנוסף הציג השר את התוכנית אותה מקדם ראש העיר שוקי אוחנה יחד עם שרי הממשלה וציין: "צפת הולכת להיות בראש סדר העדיפויות של מדינת ישראל״

השר זכה לתשואות רבות מצד הנוכחים במקום שהתרגשו לשמוע את הדברים החמים. ראש עיריית צפת שוקי אוחנה הודה לשר ואמר: ״יש בצפת פוטנציאל תיירותי עצום, יחד עם ממשלת ישראל נממש את הפוטנציאל ונהפוך את צפת לבירת התיירות של מדינת ישראל״.

במהלך תערוכת התיירות IMTM הנחשבת לגדולה והמרכזית בישראל, אלפי תיירים, תיירנים ומשווקי תיירות בארץ ובעולם ביקרו בדוחן הצפתי בו הוצגו אתרי התיירות בעיר, חולקה תוצרת מקומית: טעימות של גבינות ממחלבת קדוש המקומית, יינות מיקב צפת ונגנים מקומיים הנעימו לשוהים את הביקור בדוכן.

בעיריית צפת מסכמים בהצלחה רבה את ההשתתפות בתערוכה וציינו כי העניין הרב של המשתתפים רק ממחיש את הצורך לחזק ולהעצים את התיירות והמסחר בעיר.

צילום: עיריית צפת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

css.php
כלי נגישות