בשלישי: העדלאידע חוזרת לצפת, מרגי לקראת ההופעה: "מתרגש שמח לשמוע שבני נוער מצפים ומחכים"

13 מרץ 2019 מאת צפת על המפה

בשלישי: העדלאידע חוזרת לצפת, מרגי לקראת ההופעה: "מתרגש שמח לשמוע שבני נוער מצפים ומחכים"

לאחר שנים בהם לא חגגו צפת את העדלאידע ילדי צפת נרגשים ומצפים לאירוע המרכזי של פורים. בעיריית צפת מתכננים הפנינג נרחב הכולל בובות ענק, מופע של מרגי, דוכנים והפעלות ובשושן פורים- קרקס, אטרקציות סדנאות, בובות ענק ומתנפחים!

התרגשות בצפת. ככל שחולפים הימים לקראת העדלאידע הראשונה מזה שנים רבות בעיר ילדי צפת בציפייה רבה לקראת האירוע. ראש עיריית צפת שוקי אוחנה הנחה את הגורמים הרלוונטיים עם כניסתו לתפקיד להרחיב באופן משמעותי את אירועי התרבות והפנאי בצפת ולקיים אירועים משמעותיים בחגים השונים. בין הייתר הבהיר אוחנה כי בכוונתו להחזיר את העדלאידע לצפת ולקיימה מידי שנה.

שנים רבות שילדי העיר נאלצו לנדוד בכל שנה לערים אחרות על מנת לחוש באווירת העדלאידע שהפכה לאחד מסמלי פורים. ביום שלישי תתקיים העדלאידע ברחבי העיר צפת כאשר כלל בתי הספר היסודי והחטיבות ייטלו חלק באירוע החגיגי. בין היתר תתקיים תהלוכה ססגונית שתצא בשעה 10:00 מרחבת השוק העירוני, לעבר התחנה המרכזית, מכללת צפת, המדרחוב, מרכז צליל ותסתיים בסראיה. לאורך התהלוכה יוצבו דוכנים רבים, דוכני מזון, חלוקת ממתקים, עגלות מקושטות של מוסדות החינוך השונים וכ-20 בובות ענק יפוזרו לאורך העיר צפת. במוסדות החינוך מציינים: "הילדים בהתרגשות גדולה, יש ציפייה אדירה לקראת העדלאידע שעבור רובם היא הראשונה בחייהם. הגיע הזמן שגם בצפת יחגגו את חג הילדים".

העדלאידע היא רק אירוע ראשון בסדרת אירועי פורים- מיד לאחר התהלוכה (בשעה 13:30) יתקיים מופע מרכזי וחגיגי ברחבת בניין עיריית צפת, של כוכב הנוער מרגי- זמר ויוצר שכיכב בעונה החמישית של 'הכוכב הבא לאירוויזיון' וסיים במקום השני ונחשב לשם החם בעולם הנוער. לקראת הופעתו ציין מרגי: "אני מתרגש לקראת ההופעה בצפת, שמחתי לשמוע שבני נוער רבים מצפים ומחכים להופעה, אני מחכה לפגוש אתכם ולחגוג יחד את פורים"

בנוסף, בשושן פורים, יום שישי- 22.3 החל מהשעה 10:00 יתקיימו שלל אטרקציות לכל המשפחה לאורך רחוב ירושלים. על פי התוכנית יתקיים מופע של "קרקס ריאקשן" המפורסם, יתקיימו סדנאות לכל המשפחה, שלל אטרקציות ופעילויות, מתנפחים ובובות ענק.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה הנחה כי כל מופעי פורים יהיו בחינם לרווחת תושבי העיר. לדבריו: "לאחר שנים רבות אנו מחזירים לצפת את תהלוכת העדלאידע, כחלק מפעילות הרשות להרחבת היצע התרבות והפנאי בעיר ובמטרה לאפשר לילדי ותושבי צפת ליהנות משלל אטרקציות ופעילויות. בכוונתי לקיים את אירועי פורים לרבות העדלאידע בכל שנה ולהפוך זאת למסורת בצפת. תושבים יקרים- זה בשבילכם, בואו בהמוניכם!".

צילום מרגי: עומרי מרון , יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל

css.php
כלי נגישות